fredag 8. april 2011

idag liker jeg

7 kommentarer:

  1. Åh, så herlige bilder da, vennen! Deilige farger også*smile*

    Så gøy det var å titte innom bloggen når jeg kom hjem nå, og se så mange hyggelige kommentarer! Inkludert din, herlige du!Takker og bukker!*smile*

    ...og når det kommer til farger og bilder...ja, der skal du virkelig ha skryt du også, flinke*smile*

    Ønsker deg en flott flott fredag og god helg!*smile*
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Så fine bilder du viser! Er bare dritlekkert med plante oppi den kjelen da ;)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder- og den tapeten i ditt forrige innlegg var bare helt fantastisk!!! de beste fargene :)

    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  4. Heisan Tone
    Herlig med påskeblomster i fin Cathrineholm!
    Jeg er rent oppspilt, i morgen er det årets første loppemarked for min del. Det braker det løs med gedigent loppis i Runarhallen. Gleder meg!
    Koselig fredagskveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Fiiine bilder! Vet du, jeg har stått med en helt lik vase i hånden de to siste gangene jeg har vært på bruktbutikken - uten å ha kjøpt den. Jeg kjenner at jeg angrer nå! Og blomster i den kjelen... nå har jeg enda en ting jeg må jakte intenst etter på vårens loppemarkeder. :)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. FLOTT!!!! kreative flinke tone!!!

    Du inspirerer meg som bare det ;)
    god helg!!!

    SvarSlett
  7. ah..!
    for en diggedigg collage av de fiiineste
    saker..
    så deilige fargenyanser - love it!
    solen skinner :0) så ha den beste helg,
    kjære tonevennen!
    stor klem fra meg!

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!