lørdag 14. juli 2012

happy::pinned

det er alltid stas å se sine bilder hos andre fine blogger, slik som denne! Om du ikke har Igors, digitale interiørunivers til i bloggrollen din, 
så kan jeg anbefale det. Han inspirerer! Happy Interior Blog.
Ikke så rart det er stas å være blandt hans 5 siste glade pins! (nr three)


nå sitter jeg å venter på at folk skal våkne i huset. Vi skal på Oslotur i dag. Bare myse, shoppe og kose oss. Vi tar tog, det er så koselig:) 


først skal jeg på posten å sende ut alle putebestillingene. Takk for det, fine bloggere.
Jeg pakker bort butikken for en stund, men legger ut litt forkler, puter og julepynt i november.


men først litt sommer takk! Ha en fin lørdag og helg! 








8 kommentarer:

  1. Så morro,med oppmerksomhet. Det er en virkelig kul kjøkken krok du har :) Liker marmor skapet også ! Dere må kose dere masse på tur, hørtes hyggelig ut! Her skinner sola igjenom de tykke skyene. Nyte vært sekund. Han en fin dag Tone ! Klem

    SvarSlett
  2. Så kult! Men skjønne det jo godt da ;) så digg med Oslogutten. Har tenkt å ta meg en tur på tirsdag når eg e aleine. Bare myse rundt og kose meg ;) kanskje vi får till et lite glass vin søndag eller mandag;) har hadd det fint her i nord, men no kjenne eg det skal bli godt å komme hjem igjen :) god klem :)

    SvarSlett
  3. Oslogutten sku jo være Oslo turen... Hipp hurra for den her fantastiske autokorrekturen!

    SvarSlett
  4. Så morro! og så velforjent! Du har din egen unike stil,
    og her inne ser jeg ting jeg ikke ser hos andre. Du inspirerer...

    Gratulerer med 15 fine år. Tiden flyr, ikke sant :)

    Her koser vi oss på Jeløya.
    Frode har reist på jobb i 3 uker og vi andre
    har bare rolige dager.

    Klæm Siw

    SvarSlett
  5. Fine bilder, og koselige puter du lager =)

    SvarSlett
  6. Flotte bilder :) Takk for god inspirasjon :)

    SvarSlett
  7. Hei fine du!:)
    ...skjønner godt at folk plukker opp bildene dine altså...lekkert! Flink er du!:)

    ....skal spare litt de neste ukene jeg faktisk!For jeg VIL handle meg 50mm linse til kamera! Men blir nok den rimeliste til canon tenker jeg ( r vel f/1,8 til ca 900kr) og et UV-filter....selv om jeg selvfølgelig har lyst på f/1,4... Og egentlig fotoveske også...*fnis* Kjæresten har bursdag i august, er ikke det en fin anledning til å handle gaver til meg selv også??*ler høyt*

    ...hvilken 50mm linse r d du har igjen snupp?

    Håper du har flotte sommerdager, vennen!
    Stor klem til deg

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!