lørdag 21. juli 2012

beste start på dagen

ingenting er som en lørdag uten planer, opp tidlig med kaffekopp og avis i morgensolen før resten våkner. 
tur med hundene mens rundstykkene står til heving på benken. Vakkert, varmt og stille.
..og BLÅBÆR! Jeg elsker blåbær. Det gjør hundene mine også. Jeg får ikke spise uten å dele:)


nå kan helgen starte.


mannen holder på i hagen. Murer, snekrer, skiferlegging og hagestuefinish. Det liker vi!
en sniktitt kommer kanskje senere i dag?


kos dere fine bloggvenner og andre venner! 












5 kommentarer:

  1. Hei Tone
    Nydelige bilder! Høres ut som en topp start på dagen spør du meg! Herlig med strålende sol i dag. far i huset maler de doble dørene mellom stuene skinnende hvite og blanke i skrivende stund og i går ble to stuegulv grå. Er såååå fornøyd.
    Flink mann du har også, gleder meg til å se hva han har jobbet med.
    Fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  2. Such a lovely scenery up there and the view... wow

    SvarSlett
  3. ah - og om lidt er kaffen klar :)

    sommerhilsen fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  4. heisann likte bloggen din veldig godt og helt nydelig hund du har=) ta en titt innom min lille facebook side om du vil=) https://www.facebook.com/villagriffon

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!