torsdag 15. desember 2011

8 kommentarer:

  1. Nydelige detaljer, her var det julestemning for meg :-) Ha en finfin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Elsker den stua di. Du har ei så nydelig julepynta stue.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for stemme og finfine ord! Det er så kjekt og jeg blir superglad :)
    Ja, du er min absolutte favoritt! Ble nesten litt skuffet, jeg når de ikke hadde ditt bidrag i finalen.

    Jeg synes du har den fiiineste jula! :) Og som du vet, digger jeg bildene dine :)
    Huhei, her ble det mye skryt! ;) Det er fint, det.

    Ha en finfin dag, Tove :)

    -Amalie

    SvarSlett
  4. Mursteinstall ♥

    Nydelig bilde.
    Jeg vil flytte inn og bo hos deg Tone.
    Bærre lækkert det hær asså :)

    Fin fine jenta under her da! Du må være så stolt!
    Synes du fikk med stemningen selv om du havnet langt bak jeg.

    Klæmmings sendes til Kongsberg!

    SvarSlett
  5. NYDELIG Tone...
    Det er så veldig koselig og skikkelig stil over deg ;)
    Digger bildet!
    Skal si Live har stått på med "blekka"... så utrolig bra og så kjekt å være med ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. DIGGER det! Herlighet, du er så flink <3
    ...og nå var det ei lita stund siden sist, så dette var nesten rene julekvelden for min del : )) Så mye lekkert! Liker "adventskalenderen" din kjempegodt : )

    Super fredag <3 Klem.

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!