lørdag 26. november 2011

hviit:ønsker + litt sort

7 kommentarer:

  1. Kul collage...de bademattene likte jeg og godt..
    Ha en herlig lørdagskveld..det skal jeg !!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Fine ønsker! Den puta der skulle jeg også veldig gjerne hatt. GOD helg :) klem.

    SvarSlett
  3. Pute og lampe - OLALA ! ;) Stilig collage ( hvor lager du det ? )

    Ønsker deg en fin lørdagskveld !
    Klæmma fra mæ :)

    SvarSlett
  4. Jeg lager collage i et program som heter Indesign:)

    SvarSlett
  5. Fiine ting!

    Håper du har hatt en fin helg så langt, og at resten blir bra! Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  6. ENDELIG fikk jeg tittet innom deg igjen...
    Har vært en tur i Oslo, så det har blitt dårlig med blogging!
    Mange kjekke innlegg her siden sist...
    Kul ønskeliste. Håper du har vinnerlykke ;)
    Ønsker deg en fin 1.søndag i advent i morgen.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Hei - fine ønsker i sort og hvitt - det må jeg også alltid ha en dose av - blir aldri feil med sort og hvitt - i interiøret, vel og merke - sånn i livet ellers prøver jeg jo å være langt mer nyansert - hi-hi!

    God adventstid, Tone - klem fra Bente.

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!