fredag 28. oktober 2011

flasketips

årets flasketrend som vaser går igjen hos de hotteste leverandørene.
Det er både klart og farget glass, i alle fasonger. De er inspirert av gamle apotek og labratorium.
De som ser ut som medesinflasker, i brun, er skikkelig barske til hvite interiør.


men dagens flasketips er ingen bombe fra meg, det er mengder å finne i bruktbutikkene!
Disse tre tok jeg med meg i går for 10,- kr stk. 


jeg fant visst noe mer også…kommer i neste innlegg. 
Nå er det en tur ned til Kåre for en deilig dobbel Americano - nyt Fredagen!






23 kommentarer:

  1. Så fine flasker, heldig med disse..
    Likte veldig godt den turkise.. :)

    Ha en fin fredag og ikke minst helg!

    Klem til deg!

    :)

    SvarSlett
  2. Vakkert! Nyt kaffen! Håper både fredagen og resten av helgen blir så fin som du ønsker. Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Denne trenden er jeg begeistret for:-) Fins så mange vakre flasker der ute, og disse tre var virkelig nydelige!
    Ha en god dag.
    Klem, Elin

    SvarSlett
  4. Skjønne flasker, likte fargen på den turkise og mønsteret på den midterste :) *♥*

    SvarSlett
  5. Måtte du friste meg med han der "Kåre" igjen ;)
    jeg også vil dit... hi, hi.
    Du er jo ekspert på bruktfunn og disse var nydelige.
    Flott bidrag i konkurransen du viser under her forresten :)
    GOD HELG, Tone.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Flott funn :) Og så hadde de fine farger som passet så godt sammen . Dette er jo slik som man ser rundt om i butikkene til en betydelig større pris ;)

    Kos deg hos Kåre , og god helg !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Kjempefine flasker i fine farger, fint med kongler i!
    God helg!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  8. NYYYYYYYYyyyyyyyyydeli, vennen!*smile*

    Helgeklem fra meg

    SvarSlett
  9. Jeg likte så godt flaskenes form og det at de var i forskjellige størrelser...
    Flott visuell helhet!

    Finaste hælga te dæ Tone!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  10. Så fint - og så fine farger! Apropos Kåre ja, dit må jeg få tatt meg en tur :)

    Go' helg til deg Tone!

    SvarSlett
  11. Lekre farger sammen de tre fargene :) Nydelig!

    lilja

    SvarSlett
  12. Så alt for lenge siden jeg har vært innom deg (og alle andre) nå..
    Men du verden så mye fint du viser da :)
    Finfine flasker!
    Og du, om du lager sånne kran-knotter! Da er du en av de kuleste.. Jeg heier på deg!

    Klem og god helg!
    -Amalie

    SvarSlett
  13. Nyydelege flasker, den turkise var berre rålekker!

    God helg!!

    SvarSlett
  14. Fiiine!
    Liker også godt fargede flasker:)
    God helg!
    Klem, Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  15. Takk for koselig skravlestund på Kåre i dag. Setter veldig pris på dine besøk:)
    Du skulle jo fått med deg en tom sjelevarmer å ha i flaskesamlinga di!
    Fin fredagskveld ønskes deg og dine!
    God klem fra Dina!

    SvarSlett
  16. Og du foresten. Neste ukes bruktrunde kan vi kanskje ta sammen. Da er jo minien vår i barnehagen ;) Det hadde vært kos!

    SvarSlett
  17. Det er altså SÅ fint å mikse vaser slik! Herlig inspirasjon : ))

    Håper du har hatt en fiiiin fredag! Må du nyyyte helga! :D

    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  18. Heisan Tone
    Fantastisk vakkert! jeg liker bedre kvister i en flaske enn all verdens vakre blomsterbuketter.
    Tro hvor man får tak i slike kvister med små kongler på... finner du det i naturen eller kan det handles noe sted tro...
    Ha en glad helg, Tone!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  19. Fine flasker:),
    jeg var innom gjenbruken for noen dager siden og
    ja det ble med noen flasker hjem på meg og;), hihi.
    Klem

    SvarSlett
  20. Herlige farger på flaskene! Det skal jeg jammen kikke etter neste gang!:D Fant en haug med lerkegreiner i skogen i går som ligger og venter på å komme inn - de er utrolig flotte, og gjorde seg veldig godt i de flaskene!!!:) Finfin helg videre til deg!!

    SvarSlett
  21. Åååå, så fine!! Og for noen fantastiske bilder! HERLIG :)

    SvarSlett
  22. Nämen! Sedär. Din ena flaska är en sån som jag fann på svensk loppis. Fast jag fann en grön.

    Tack för fin blogg!

    Klem Lisa

    http://krutrut.com/blog/index.php/2011/08/22/gront-ar-skont/

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!