fredag 23. september 2011

min høst

i skrivende stund må jeg tørke gledestårene. Ja, har akkurat fått med meg kåringen av Norges vakreste hjem.
Jeg er så glad, rørt og stolt av begge mine gode bloggveninner som gikk til topps med hver sin pris!
Amalie og An-Magritt.....GRATULERER AV HELE MITT HJERTE!!!


i dag viser jeg dere min helt egen, private høst;) 
Bildet av armen til min Jacob, og den fine høstputen har min datter Erica laget på skolen!


Fint høstvær på Østlandet i dag, ut og nyt - ha en fin helg!



14 kommentarer:

  1. Så stas å se bloggerne med fantastiske hjem på tv!

    SÅ flink datter, som lager like finer puter som mor... Du må være STOLT av henne :)
    Og en mann som matcher -kult!

    GOD HELG til deg, Tone.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Flinke Erica! Gode gener. ;) Og fint å ha en mann som matcher med fin tatovering!

    Ha en fin dag. Her blir det innedag med snuppene. Formene er på bedringens vei, men ikke helt klare for å være ute ennå.

    SvarSlett
  3. I love autumn and I like your impressions a lot.
    Have a great weekend!

    SvarSlett
  4. Flotte høstting, Erica ligner vel på sin kreative mor. Så fin pute hun har laget. :))

    SvarSlett
  5. Hei søte du!
    ...ja, skal si det var spennende med kåringen i dag...satt jo og trippet her ommtrent..*hihi* Og så morro se Amalie og An-Magritt vinne! Heiet litt på sukkertøys-Ida også, men hun kom blandt topp 5-og det også er jo kjempe bra*smile*

    ..satt og ventet litt på bilde av den tatoveringa på armen til mannen din etter at du nevnte det...*hihi* KULT! Me like*smile*

    ...og flotte puta til Erica også! Tar etter den flinke moren sin ser jeg*smile*

    Flott dag videre, og god helg, søte du!
    ...blir venninnekveld i kveld og romantisk dag med kjære som avsluttes med show i morgen-så tror det blir en fiiiin helg her*smile*

    Stooor klem til deg

    SvarSlett
  6. ja FOR en happening på frokost-tv!
    så gøy & velfortjent!
    fine erika-puten da! ser hun er arvelig belastet, hihi..
    og cool tatoo!
    ha den fineste helg, tone!
    *smil fra meg

    SvarSlett
  7. Jammen fint med en mann med tatoveringer som matcher interiøret-enten det er geishadamer eller høstblader:)God helg til deg!

    SvarSlett
  8. Fin høst du har ;) Marton har laget en fin retroaktig pute som pynter opp hos oss :) Flinke barn!
    Fikk desverre ikke sett kåringen på tv idag :( Jeg er ferdig på jobb halv to. Får se an Ylva i forhold til om vi er her eller ikke når dere kommer. Hadde vært koselig å ta en kaffe sammen med dere :)
    Smil fra Dina.

    SvarSlett
  9. Hihihi, DER har vi tattoooen ja :) Kult!!
    Og fiiin pute, kanskje hun skal gjøre som mamma'n sin og lage puter??

    GOD HELG!!
    Klemmer

    SvarSlett
  10. TAKK TAKK TAKK TOne-venn!!

    Du altså, du er så fantastisk. Nå begynner je å grine altså. For du er så god! Og jeg er så glad i deg!!

    SvarSlett
  11. Stilig pute, har det nok etter mor ja:),
    digger tatooen.

    ÅÅåå gratulerer til vinnerene, syns det var sååå stas at an-magritt vant folkeprisen:)

    Fin helg
    Klem

    SvarSlett
  12. Kuleste høsten!

    Så utrolig flink dattera di er : ))

    GOD HELG <3 Klem fra Silje.

    SvarSlett
  13. Veldig kool tattoo!!

    Høst er best. Bare det ikke regner sånn absolutt hele tia ;)

    Ps; giveaway på bloggen min om du vil være med :)

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!