mandag 16. mai 2011

dagens bruktglede

en liten opprensk i klær og sko, duker og sengetepper førte til en haug til gjenbruksbutikken.
Går sjelden eller aldri ut igjen uten en bitteliten ting eller to.
I dag intet unntak, se søteste vasen til kr 5,-!


Jeg må visst krype til korset å legge til  følger knappen på sidebaren, dog litt ned på siden,
men jeg skal legge den inn nå:-) Jeg har fått tilbakemelding på at noen nettlesere ikke viser
'Følg' øverst på menylinjen, og DA er det jo ikke så lett å legge seg til.


Jeg skal visst ha hele familien her i morgen, og bake kake til skolen, so gotta go!
Ha en super dag i morgen, slapp av, og nyt fridagen med de du er glad i!



12 kommentarer:

  1. Herlighet, for en fin vase! Fineste fargen!

    Ha en fin feiring i morgen!

    SvarSlett
  2. *suuuuug i magen*
    For en vase!!!
    hjertbank * 1000.....

    SvarSlett
  3. Nydelig vase:-) Gratulerer med finaleplass i bordekking, jeg stemte på deg:-)

    SvarSlett
  4. hihi helt lik min nyeste loppe :D :D
    finfinfiiiiiiiiiiiiiiiiiin

    SvarSlett
  5. Den var helt nyyyyydelig:)

    SvarSlett
  6. For en herlig vase, nydelig farge:),
    godt det ikke bare var meg som ikke fant følger i menylinjen;).
    Ønsker dere en super dag i morgen
    Klem

    SvarSlett
  7. Du er en kløpper til å finne skatter...denne var nydelig!!

    Nå fikk jeg endelig lagt meg til ;)
    Ha en fin fin feiring i morgen da.
    Husk å be gjestene masse om hjelp, slik at du får en god dag også ;) Klæm

    SvarSlett
  8. Å, den var supersøt :)

    Finfin dag ønskes til deg og dine i morgen!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  9. Oooh, herligste fargen!!!
    Nattaklem, Janni:)

    SvarSlett
  10. Hei,
    Håper 17.mai feiringen går bra. Her er i heimen er det sykdom, så lite feiring på oss. Jeg har blitt tildelt en award, og ønsker å sende den videre til deg. Håper du vil ha den:)

    Kjempe inspirerende og fin blogg du har, jeg titter innom nesten hver dag.

    Fortsatt god feiring til deg

    SvarSlett
  11. Ooooi! Fiiin vase!

    Gratulerer med dagen, håper dagen har vært like fin som vasen :)

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!