torsdag 10. mars 2011

vaskerom FØR

Jeg er veldig glad i grå, koksgrå er min farge.
Det er vaskerommet et bevis på. Slik har det nemlig sett ut siden midten av 1990' tallet.
Så det var på tide å gjøre noe. Selv om jeg godt kunne valgt samme farger i dag,
har jeg behov for litt fornyelse når jeg først skal gjøre noe. Tror vel ikke jeg ville valgt 
urner i sølv og gull selv om det har funket overraskende lenge. Dette er heldigvis et 2
kveldersprosjekt. Vaskerommet er nemlig av den aller minste sorten.
Men siden jeg må rydde på plass siste finish - får dere ETTER bildene i morgen! 


























2 kommentarer:

  1. Trodde du viste etter-bilder jeg!
    Men forstod at sølv og gullkrukker skal ut. :)
    Gleder meg til etterbilder. ♥

    SvarSlett
  2. Blir spennende med etter-bildene! Aner at det kommer en tapet :) Og sikkert en av de jeg har fått en bit av, kanskje ;)

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!