fredag 18. februar 2011

soverommet

På soverommet har vi en utstillingsdukke! Den spurte jeg om å få når nabobutikken skulle kaste de.
Kjekt å ha sa Askeladden. Men i vårt lille hus er det ikke så mange steder den kan stå. Så her står den da, med min fineste Madmen kjole. I flere uker skvatt vi hver gang vi kom inn i rommet.
Den er litt spooky, men litt kul også.

For de som har følgt meg litt, kan dere nå se min fuglekunst made by me. Har møblert sengen midt i rommet, så nå blir den ene sorte veggen litt feil balanse liksom! Må muligens male alt hvitt igjen? Ja når skal man slå seg til ro med en løsning? Men kjekt så lenge jeg blogger da...at ting stadig er i forandring.

Ha en fin helg folkens!

6 kommentarer:

  1. Lekkert! Også tok du med bilde av søte Edwin - hurra! Ser ut som han har herlig pels. Tror to år (!) blir for lenge å vente for gutta her i fjerde... Planen er at vår nye "kid" er på plass til sommeren. Ser det tidvis er mange til salgs på nettet - er det ikke å anbefale?
    Ha en strålende helg! Stor klem fra gutta i Trondhjem

    SvarSlett
  2. å så fint...& superkult du har det, tone!
    bare rådigget stoffet i innlegget under her også...mmmm!
    ønsker deg en superduper helg!
    moaklem
    ps! fant deg på fb jo :0)

    SvarSlett
  3. ååå..Nydelige farger og deilig stemning :)
    ...Søteste hunden

    *love*

    sv: JA..Tenk deg det da.. Selveste Mette Helena Rasmussen..
    *STOLT*

    SvarSlett
  4. Kjempefint soverom dere har! Digget fuglekunsten din. God helg:)

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!