torsdag 6. januar 2011

2 inspirerende hjem fra Livingetc.com

Før jeg kommer med egne prell her hjemme, får vi kose oss med litt inspirasjon på nett og blader. 
Jeg er overlykkelig over alt det nettet kan by på av gratis påfyll til kreativitet, ikke MINST dere Norske interiørbloggere. 
Her er det mye å hente, på mange måter! Bra mennesker på ett og samme sted.
Men innimellom unner jeg meg den glossy papirutgaven, det er ingeting som er bedre enn den.
Her er mitt favorittmagasin og 2 hjem som inspirerer meg fra nettsiden deres http://www.livingetc.com/houses/

2 kommentarer:

  1. hello! Found you via WTF blog.
    My lovely Sister buys me a Living etc subscription every Christmas, It's guaranteed relaxation for 1 hour every month!:)
    Sarah x

    SvarSlett
  2. Wow! Det var et nytt blad for meg. Merker virkelig at jeg trenger inspirasjon nå.

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!