tirsdag 28. desember 2010

ut på tur

3 kommentarer:

  1. hei tone
    ..og takk for koselig hilsen fra deg!
    Superdeilige ute-vinterbilder - godt at man har disse 4-bente vennene, så man kommer seg ut på tur :0)
    ..og så må jeg smile da, for jeg har også vært inne på HM home i dag, og funnet "drømmesengesettet"...sett det?, i 100%lin med sorte tegninger/poetisk skrift på....
    sitter nå å lurer på om jeg BARE må bestille det..
    klem fra meg!

    SvarSlett
  2. For noen fine vinterbilder :-)

    Nesten så jeg fikk lyst å dra min motvillige hund med meg ut på tur ;-)

    SvarSlett
  3. Åh! Så nydelige bilder! deilig med tur nå:) Nå er jeg forhåpentligvis tilbake på nett for en stund...;) Familiejul på gården-ble ikke noe særlig blogging-og heller dårlig med bilder også...men vurderer sterkt å kjøpe nyttårsgave til meg selv i form av et nytt speilreflekskamera;) Håper du har hatt en fin julefeiring! Ønsker deg en fortsatt fin romjulstid!

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!