torsdag 9. desember 2010

Ønsker meg

Ikke bare er denne puten usedvanlig vakker og tøff, men for meg vekker den
mange følser fra barndommen. Min far, som desverre ikke lever lenger, hadde
en STOR lidenskap til Citroen. Til en tenårings fortvilelse måtte vi kjøre rundt
i denne rare 'padda' som den het, hvit akkurat som på bildet. Det var ikke mange
av de på veien, så pappa hilste når vi møtte andre med denne doningen. Jeg, som
en flau tenåring krøp sammen i baksetet.
Er greit å huske - hvor fjern man er i den alderen - når man nå får tenåringer selv!
Men..tilbake til denne herligheten av en pute. Som et plaster på min dårlige
samvittighet og hyllest til 'Padda' må jeg bestille meg denne!
Pappa ville vært stolt:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!