tirsdag 26. oktober 2010

Gammel tapet på gammel kasse

Da har jeg endelig funnet noe jeg kan dekorere med den fine tapeten fra Retrovilla. Det er liksom
ikke bare bare å klippe i disse tapetene som lukter loft og kjeller! Jeg tenker at 'tenk om jeg får
en bedre ide senere, så er de brukt opp'. Det sier seg selv at da blir det ikke mye kreativt, så mottoet
i dag var 'just DO it'

Kassa er fra forsvaret, men var ferdig malt, flaks - så slapp jeg det. Vurderte
å ha forskjellige tapeter på alle sidene, men syntes den ble så fin slik som den ble, så sparer jeg de andre til neste prosjekt.

Da gjenstår det bare å finne ut hvor jeg skal ha den! Jeg elsker fargekombinasjonen blekrosa og kanelfargen.

2 kommentarer:

  1. Hei, i dag fant jeg bloggen din, så glad jeg ble for det asså...så fin den er! legger meg til som følger jeg, for her vil jeg inn å lese igjen. Kikk gjerne inn til meg på bloggbesøk om du har lyst også...legger du igjen en kommentar blir jeg hoppende glad. Hilsen Wilhelmines blogg.

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!