søndag 3. februar 2013

My Instagram Feed

26 kommentarer:

  1. Heisan Tone
    Jeg lurer på hva Edwin har fått øye på, kostelig uttrykk!
    Herlig collage med fine ting. Håper alt er bra med deg, Tone!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Hei igjen, Tone
    Klart du slipper inn på Glansdagen og ja, vi tar en øl sammen, he,he.
    Nå hopper jeg i loppekassa. God natt og fin morgendag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Heisan Tone
    Ser ut som du har koset deg med Grand Prix og øl i helgen og ikke minst bytur med Live, for det har jeg lest om på Lives blogg. Leopardbøker fikk du hostet opp til Live også.
    Håper du har fine dager, Tone!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Fint å sette sammen collager som dette. Ref. forrige innlegget ang. blogg/insta er jeg enig med deg i betraktningene. Synes personlig at det blir enda en ting å følge opp med insta, men at det også ser lettvint og tidsbesparende ut. Liker nok blogg bedre som en arena å dele bilder og ord, så foreløpig blir det nok her jeg vil være, selv om jeg nok må "go with the flow" på et tidspunkt.

    Fin dag til deg!

    AW

    SvarSlett
  5. Hei Tone
    Fint å se at du er i slag og herlig med koralltoner.
    Glad helg til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  6. What a great idea! I love it. Simple and lovely.

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Der va vi :) Fine bilder :)
    Eg så ikke at det sto selges samle på stoffpakkene. Sikkert lurt å få u alle på en smekk :)
    Så rart at det fortsatt står 3. feb på innlegget. Og kommentarene fra forige bildeserie står under dette innlegget...
    Eg prøvde meg på å legge ut bilder fra insta på bloggen, men fikk det ikke til. Limte inn html koden, men det ble bare stående som bokstaver...
    Gir vel opp hele bloggen tenke eg..
    Gleda meg jo til oslotur idag, men igårkveld ble det ylvas tur og klinka til med full feber så nå bli det hjemme dag på oss. Begynne å bli litt lei av det må eg inrømme, men men. Ikke noe å gjøre med.
    Ønske deg en fin fin søndag! God klem!

    SvarSlett
  8. bookmarked!!, I like your website!

    Review my blog post: buy twitter followers

    SvarSlett
  9. Heisan Tonemor
    Ja, klart jeg titter innom deg selv om du har konvertert til instragram!! (tror du er der da)
    Fin collage med mange elementer og mønstre jeg liker og ikke minst fargepaletten.
    Nå sendte vi eldtemann i "damebursdag" mens vi andre skal lage taco senere og selvsagt må vi se Idol. Minstemann har gitt meg tilnavnet "hageslangen" siden jeg tuter så mye når noen må hjem osv.
    Synes det var et morsomt kallenavn, jeg.
    Deilig med helg! Håper du får en fin helg, Tone!
    Klemmer fra trofaste Kaspara

    SvarSlett
  10. Toooooneeeeee! Hvor eeeeeeer duuuuuuu?! ;)

    SvarSlett
  11. Hei Tone!

    Savner deg her i interiørverden vil jeg påstå!!
    ..men hyggelig å vite at du titter innom og følger med :D
    Så moro med besøk av Aftenposten da!!
    Kommer det imrg eller? Vet jeg dukker opp der imrg så kanskje samme sak? (smarte oppbevaringstips osv)

    Veldig flink fotograf.. Jeg er alltid så redd for lyset i bildene. Men kunne puste lettet ut da jeg så bildene. LYSE og fint! Det LIKER vi :)

    Ha en toppers helg vennen!

    HUGS

    SvarSlett
  12. Heisan spreke Tonemor på tredemølla!
    Bare innom for å ønske deg en glad helg! Nå er jeg såååå klar for Idol her. Akkurat ferdig med middagen og et par glass rødvin.
    Jeg må jo skrive litt til deg, selv om du har flytet over på instragram og jeg ikke gjør som nissen og flytter etter.
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  13. Fine insta moments:) Men jeg savner de store kule bildene du pleier å ha på bloggen din......:)
    Håper du har en flott vår....
    klemklem

    SvarSlett
  14. Heisan Tone
    Ble så glad da jeg så du hadde meldt deg på også til bloggtreffet i Køben! Det kommer til å bli så bra!
    Glad helg til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  15. Åå, nå så jeg at du også skulle være med til Køben, da fikk jeg ENDA mer lys!!! Må må må, men vet ikke om jeg får det til :/

    SvarSlett
  16. Så herlige glimt!
    Må si jeg digger voffsen her :)

    Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

    Alltid kos å komme innom deg og lese om dine sprell.

    Happy søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett
  17. Hei Tonemor
    Der var du jo! Glad helg til deg og Køben nærmer seg.
    Nå har vi sett Idol-finalen og jeg er litt lei for at Eirik ikke vant kjenner jeg...
    Klem fra Kaspara som ikke har glemt deg selv om du ferdes mest på instagram.

    SvarSlett
  18. Køben here we come!!!
    Instagram vs. blogg-problematikk her i gården også:-)
    Foreløpig ja, takk, begge deler.

    Vi snakkes snart! Lander med keiserne imorra tiiiidlig!

    Hilsen Maratonjenta / Inger Lise

    SvarSlett
  19. Hei Tone:)
    Takk for sist, det var veldig koselig å treffe deg. Håper vi treffes igjen en dag:)
    Ha en fin kveld

    Anne-Marte

    SvarSlett
  20. Hei vennen!!

    Takk for sist!
    Koste meg så sinnsykt i køben m flotte folk på bloggbliss2013! Jeg vil tilbake!;)❤

    Håper du har strålende sommerdager, vennen!
    .....og at vi sees snart!

    Stooor go'klem

    SvarSlett
  21. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett
  22. What’s Happening i am new to this, I stumbled upon this I have discovered It positively useful and it has aided me out loads. I am hoping to contribute & assist different users like its aided me. Great job.....Cccam Server

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!