mandag 26. november 2012

gaver til meg selv

her er bilder av jakken og kjolen jeg kjøpte til meg selv på Göteborg-turen! Fra Zara.
Armytrenden herjer butikkene, og jeg lar meg påvirke. 
Kjolen tenker jeg å bruke med støvletter og en strikkejakke til hverdags faktisk. 

jakken har en tøff fasong, litt baggy med korte ermer. 
Brukes til trange sorte jeans!
Eller over kjolen.
Som dere ser har helgen gjort meg godt, tynnere ben og renere hud;)

shit - dette HAR blitt en moteblogg dette...

hm. Armypute i sofa'n next?

men de ALLER fineste gavene fikk jeg av mine barn som de hadde laget selv. Interiørting.
Jeg VET det er sånn man skal si, men dere kommer til å like det dere også! Lover å vise!







6 kommentarer:

  1. Wauuu, et flot sæt, super lækkert

    Stine:))

    SvarSlett
  2. Ah, lekkert! Du kommer til å se smashing ut!
    Synd du ikke fikk vært med på treffet hos Hviit i går. Vi hadde det så koselig! Men jeg har begynt å glede meg til neste glansdag, og da regner jeg med deg! Jeg har bestemt meg for å flotte meg med overnatting på hotell denne gangen. Så slipper jeg å springe til bussen med armene nedtynget av goodies slik som sist, hihi.
    Ha en fin dag, Tone!

    SvarSlett
  3. whaaaat? Hva gjorde du i Gøteborg egentlig?? FOR en kropp!! ;)

    Klærne var smashing! VIl ha actionsbilder også.

    SvarSlett
  4. Trodde du sku spise god mat og kose deg på tur. Synes du ser litt skrall ut her ;)
    Men fiiine klær!
    Hos oss er det sykdomsuke.
    Bare Ylva (foreløpig) men i morgen er både hun og vår ansatt syk så da blir det mørkt på Kåre. Det er litt kjipt, men sånn er livet. Ylva kommer først.
    Håper vi sees snart.
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Så fin kjole. Den var virkelig superfin.
    Sett på mange fine bilder og innlegg på denne bloggen - artig.

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!