søndag 9. september 2012

trådhylletips

inspirert av trådhylletrenden fra bla Bloomingville (katalogside 30), har jeg laget min egen variant på vaskerommet. 
Meget enkelt bare hengt opp i kroker i taket, og små slaktekroker som holder de sammen. 
Det ble luftig og praktisk, på et sted hvor det egentlig ikke er plass til hyller, men stort behov.

lampeskjermen jeg brukte på IKEA utstillingen har jeg også bare hengt i to små kroker i taket utenpå en liten 
kuppel som ikke er så pen. Moro med enkel fornyelse!




8 kommentarer:

  1. Kul ide! Og den lampeskjermen er så fin...
    Ha en fin søndagskveld videre.
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Du e en luring du!
    No e det for lenge sida vi har tatt en kaffekopp.
    Har litt mandagstonesavn idag kjenne eg.
    Litt bakpå i dag etter ei intens helg.
    Men deilig med regn og lite folk i byen egentlig :)
    Håpe vi sees snart.
    Klem!

    SvarSlett
  3. Smart, har et vaskerom der behovet for oppbevaring er stort jeg også ;-)

    God mandag til deg!

    SvarSlett
  4. Loove it,snuppa!
    Den lampa er jo så tøff-en ekte designhund-lampe!!:)

    ...og kult med trådhyllene hengt opp på den måten!
    Da bygger de jo ikke så langt ut i rommet heller..Kjekt!
    Sånt tenker jeg som bor så liten vettu..*ler*

    Håper allt står bra til med deg, vennen!!
    Altfor lenge siden jeg har sett deg nå synes jeg...får håpe vi får til noe snart!


    Sender deg en stor go`klem

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!