søndag 2. september 2012

right now





10 kommentarer:

  1. Råstilig uteplass! Digger all betongen! Og en slik hund har jeg lenge hatt lyst på! Men får vente en stund til. Har nok med den lille vi har :)

    Ha en fin ny ukestart!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. nice post.

    it is appreciated if you take time to visit my blog and follow me :)
    christian | my blog : www.christianyuen.blogspot.com

    SvarSlett
  3. så fint. Liker betong.

    Kos deg.

    Henriette

    SvarSlett
  4. åh,digg! Kose deg masse,
    og GOD NY UKE :D

    Klem.

    SvarSlett

  5. SOM jeg liker ditt right now!
    bildene dine er bare helt lovelovelovelovelovelovelovelove.....

    smil&klem fra meg

    SvarSlett
  6. Ser ut som du bor i sør europa... Og DET ser herlig ut!
    Eg satt på kirketorget på lørdag. Va sånn doven høststemning. Men varmt. Ylva susa rundt og kikreklokken spilte så fint. Da kjentes det veldig som vi va på ferie.
    Ønske deg ei fin uka!!!
    Klem :)

    SvarSlett
  7. Så stilig uteplass, elsker fargene i bildene dine! Jeg kikket etter deg på loppemarked, men ingen Tone. Du får prøve igjen på Skrimloppe, tror det er rundt 20 oktober :)Og du, gratulerer med toårs dagen til bloggen, tror nok jeg snart har fulgt deg i to år også jeg! Husker hvor nysgjerrig jeg ble når jeg fant en blogger fra Kongsberg (Kongsberg liksom!!). Ha en fin uke!

    SvarSlett
  8. ...åHHH! rattis med 2 års-dagen! Du er råååååå flink, vennen! Måtte bloggen bli mange mange år til!:)

    Stoooor klem til søøøøteste du:)

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!