fredag 29. juni 2012

fancy nøkkelskap!

nøkkelskap med riktig fasong og 80-tallsmaske funnet i bruktbutikken. Men her i hundehuset er det sjelden ting får beholde sin opprinnelse, skapertrangen er for stor. 
Hvit spray er en fin ting. Og i garasjen til handyman står det en selvlysende spray han bruker til å merke hverktøy ol. med. Utrolig hva man sånn plutselig får øye på når man har på seg "interiørtrendbrillene" på et helt vanlig ærend i garasjen?


masken er fortsatt hvit, men jeg vil prege den litt ala Samsaya tror jeg? 


ha en nydelig helg med full fart og moro, fullstendig ro eller et sted midt imellom!
Jeg skal ta hundene på en sykkeltur, innom Dina på Kåre Maloney. Hun har langåpent i dag så jeg kan ta meg en øl:) Det har jeg fortjent nå etter en lang arbeidsuke! 
So long.







6 kommentarer:

  1. Kult nøkkelskap, Tone - og din Samsaya blir nok også garantert stilig! Ha en fin kveld - og god sommer til deg - klem:)

    SvarSlett
  2. du altså, finner alltid skatter du!
    og elsker inspirasjonen nedenfor også.
    den illustrasjonen var vakker!

    du, takk for alle fin-fine ord inne hos meg.
    jeg er litt off-bloggerunder for tiden.
    litt lite bloggetid, rett og slett.

    men det går ikke en dag uten at jeg er her inne og ser hva du har funnet på.
    ha en fin helg, venn!
    klemmeklem

    SvarSlett
  3. Kuuult! Tror du er den eneste som har funnet ut at de maskene er kule ;) Men de er kule da altså, det er bare det at jeg synes masker er aaaaltfor skumle. (Dårlig minne fra barndommen der.. overnattingsbesøk med ei venninne som skulle vise seg å ikke være no venninne alikevel...) Knis.

    Velvel!
    Kos deg med øla, skål :)
    klem

    SvarSlett
  4. Spray er genialt! Ting blir kule igjen i en fei :-)

    God helg, du kreative!

    :-)

    SvarSlett
  5. Såå kult! Kreative deg, digger formen og fargen. Om du legger den inn på utfordringen min har du god sjanse til å vinne en kvern fra muuto ;) ønsker deg en fin helg, herlig med sommer! Klem fra Mona

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!