torsdag 22. mars 2012

resultat styling og fotoshoot


grunnen til denne overivrige stylingen er Elle Decoration og Fargerike sin konkurranse. Jeg elsker slike utfordringer! De ønsker å finne årets interiørtalent, 
du kan lese mer om det her. Man har frie tøyler, men bildet må inneholde noe grønt.


Jeg har tatt noen bilder her hjemme, men ble liksom ikke helt fornøyd. Da jeg hadde tilgang på dette industrilokalet, måtte jeg bare prøve. 
Hvordan lyset faller inn fra disse vinduene er helt magisk. At jeg siden jeg var 12 skulle ønske jeg bodde akkurat slik urbane i NY gjorde på film, gjør meg ikke mindre betatt av slike lokaler! Den drømmen lever i beste velgående. 

Her er et lite utvalg av de jeg likte best, men så var det å bestemme seg for hvilket man skal sende inn da. Skulle gjerne hatt noen å diskutere med..
Hva er dommerne ute etter mon tro... (Tone, stol på deg selv!!) Liker de liggende eller stående..(Nå er det jo ikke foto konkurranse dette her da, Tone) 
Diskusjoner med seg selv gjør ofte forvirringen komplett. Kanskje dere har lyst til å synse & mene? Ja, det hadde vært fint. 
Regner med det er mange som deltar selv, men kan sikkert synse for dèt?
(Ingen av bildene er redigert, mulig jeg lysner litt på de øverste.)












22 kommentarer:

  1. Heisan Tone
    Kan bare svare for meg selv; jeg liker bilde nr. 2 aller best, men du for noen fantastiske bilder i et fantastisk miljø!!!
    Kjempedyktig er du, ønsker deg masse lykke til i konkurransen!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Så flink du er!
    Med foto og lys også!
    Min favoritt er bilde nr 3.
    Men likte også veldig godt nr 1 og nr 6.
    Du inspirerer!

    SvarSlett
  3. Heia snuppa...jeg deler din drøm..vi får finne oss en stor tom fabrikk sammen..Ståle og jeg har alltid pratet om det!!!! Kjempe flotte bilder og styling...helt Tone :O) Bilde nr 2 og 3 er nok mitt valg, der har du fått frem det grønne veldig godt synes jeg. Men klarte ikke helt å bestemme meg for stående eller liggende.. Håper du får flere tips som kan hjelpe!! Lykke til :O)

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Synes bildet nr 3 var helt perfekt, i helhet, lyset,rett og slett alt stemte for meg på det bildet...
    masse lykke til... klem victoria

    SvarSlett
  5. Så det var det du drev på med ja.
    Utrolig fint lys, og fine bilder !!
    Jeg likte bilde nr 1 aller best ;)

    Lykke til Tone
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder! Mine favoritter er bilde nr 1 og 2! :)
    Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  7. Ååå..For noen deilige bilder! Likte alle jeg..Ser du har et problem med å velge.. Men var det ikke tre du kunne plukke ut da? Det gjør jo det "litt" lettere!
    Godt jobbet snuppa!

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder Tone! :D

    Jeg kan jo ikke dette faget da, men liggende bilder appelerer best til meg.
    Likte best det nederste liggende, siden den turkise kontrasten var så bra og
    utsnittet var så bra. Tror kanskje også jeg falt for vinkelen.
    En god nummer 2 hos meg, er bilde nummer 3. Synes detaljene kommer så godt frem.

    Masse lykke til!
    Jeg heier på deg fina!!
    Klæmmings

    SvarSlett
  9. Min favoritt er nr 6 - det liggende med den grønne kjolen. Falt for det, jeg!
    Og blir glad av å se på antrekket ditt under her :)

    SvarSlett
  10. For en drøm å kunne ta bilder i et slikt lokale!

    Utrolig fine bilder, men min favoritt er bilde nr. 6! Det store liggende nest nederst liksom :)
    Det var utrolig diggg :)

    Lykke til!!
    klem

    SvarSlett
  11. ojjjojjj.... fantastisk tone!
    herlige bilder, men "må" jeg velge -
    blir det det aller siste..det hadde noe edge i seg
    som appelerte.. wow! dette blir spennende da -
    krysser fingre & tær for deg, vet du :)
    jepp, det er litje-jinta til a`mor på bildet!
    ha en finfin kveld - snart helg er det oxo :)
    smil&klem & klem&smil

    SvarSlett
  12. kanonfine bilder:),
    alltid drømt om å bo slik jeg også:).
    Jeg holder en knapp på bilde nr.2:)
    Klem

    SvarSlett
  13. Jeg er kjempeimponert, Tone - så fine bilder og styling. Likte så godt bilde nr 3 (det første liggende) - den grønnfargen du har brukt der er helt nydelig:)

    Massevis av lykke til!

    Klem:)

    SvarSlett
  14. FANTASTISKE bilder, Tone!!! Tenkte å bli med selv, men nå fikk jeg prestasjonsangst ;)
    Likte det øverste best jeg, tror jeg..

    SvarSlett
  15. Så fine bilder!
    Du er råflink, altså.
    Hvis jeg skulle velge ett, likte jeg nr 2 best.

    God snart helg:-)

    SvarSlett
  16. Hm vanskelig! det så veldig profesjonelt og bra ut, og ikke minst urbant :)
    nummer to synes jeg var luftig og bra, fikk med mange detaljer men og mye tom på en måte, gjorde seg fint med det femtallet. og det liggende bildet av kjolen, kjempefine farger og ga en god følelse.

    Men uansett hvilke du velger kommer du til å gjøre det bra, så om du ikke stoler på deg selv, stol på oss ;))

    SvarSlett
  17. For noen bilder!! Og for et lokale! Hvis jeg må velge, tror jeg at jeg liker det nederste best. Evt det første med sykkelen i forgrunnen.

    SvarSlett
  18. Så flink du er!!! Likte nr 2 og nr 6. God helg til deg!!

    SvarSlett
  19. Så fiine! Alle var fantastiske, umulig å velge en favoritt. 1-5-6-8 kommer best ut hos meg :) Lykke til!

    SvarSlett
  20. Tror jeg lander på bilde 6 :) Var noe ekstra spennende med det bildet :)

    B I R T E

    SvarSlett
  21. Stilig, det ble knalltøft :-) Kjekt å låne lokale da, blir litt enklere sånn ;) Kul konkurranse er det i hvert fall. Veldig spent på resultatene rundt omkring, sikkert mye varieret. Er nivået så bra som her lover det i hvert fall godt! :-)

    SvarSlett
  22. For noen utrolig fine bilder!
    Det siste og nr.2 er nok mine favoritter :)

    LYKKE til og sømdagsklem :)
    Signe

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!