tirsdag 6. mars 2012

på togperrongen

Øyeblikk er et nettsted for fotofolk som oss, og har alltid en konkurranse gående for både proffe og amatører. Jeg har ikke somlet meg til å være med ennå, 
men det skal jeg gjøre noe med akkurat nå. Med en liten påminnelse fra bloggen deres om at fristen går ut i kveld, kaster jeg meg på i siste liten 
med dette bildet fra arkivet.

Bildet er fra en eksotisk togtur til Trondheim! Nei, man skal ikke undervurdere en togtur gjennom Gudbrandsdalen i mai. 
Bildet er knipset av Jacob og Emmet gjennom togvinduet. Guttene mine, jeg liker det så godt!

Temaet denne gangen er "reise".












17 kommentarer:

  1. Utrolig kult bilde!!!
    Husk å laste det opp hos oss også da ;)

    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. ups, takk Stine - holdt neste på å glemme det, nå er det lastet;)
      klem til deg

      Slett
  2. Så tøffe menn du har! Og kult bilde, så naturlig og anderledes :)

    SvarSlett
  3. Tøft bilde! :)
    Håper en lang vinterferie har gjort deg godt!

    SvarSlett
  4. Det bildet likte jeg skikkelig godt.
    Tilfeldig og perfekt på en og samme gang, du er flink fotograf!

    SvarSlett
  5. Dette bilde liker jeg best til nå!
    Tenker veldig på hva jeg skal bidra med...

    Lykke til:)

    SvarSlett
  6. SUPERkult bidrag!

    *klemmings

    SvarSlett
  7. Et utrolig bra og tøft øyeblikksbilde!

    SvarSlett
  8. stilig bilde av kule gutter! :)

    SvarSlett
  9. Det var et supert bilde, jeg synes det er helt fantastisk bra! Du er god på fotografering, altså!!! Klem fra Anne

    SvarSlett
  10. For en kul familie dere er!!
    Fantastisk bilde asså :)

    Lykke til!
    klem

    SvarSlett
  11. Stilige gutta ja!
    Og tøft reisebilde.
    Heie på deg :)
    Klem!

    SvarSlett
  12. Tøft reiseøyeblikk! :)

    Lykke til fra Huldra :)

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!