torsdag 30. juni 2011

pillow match

4 kommentarer:

  1. For en utrolig KUL kjole! Og spesielt med det brune skinnbeltet på :)
    Liker disse postene med putematch forresten!

    Torsdagsklem fra Signe

    SvarSlett
  2. ops...! er vi der alt..
    jättecoole farger...digger!
    og så likte jeg sååå godt bildene fra reptilparken..vet du, jeg synes de er så spennende + inspirerende..
    ( og tur innom session, kjenner jeg godt igjen, hihi)
    ♥ klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Herlig kjole! Herlig pute! Herlige farger! SØTA!*smile*

    ...blir liten blogge-pause over helgen på meg nå....vi skal i bryllup til en av mine beste venninner i morgen i Arendal...jeg sitter og stresser og styrer med gaver ogantrekk og greier og greier og greier...*hihi*

    ...men jeg ville bare stikke inneom og ønske deg en god helg!*smile*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Kul pillow match. EN byste har jeg ønsket meg i mange mange år nå. Cool!

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!