onsdag 16. februar 2011

more yellow and some powderpink

7 kommentarer:

  1. Rett og slett veldig designhund.
    Rett og slett herlig! Rett og slett.

    SvarSlett
  2. Nydelig! Nydelig! Nydelig!*smil*

    Vurdert å spraylakkere lampen der? Ser for meg at den hadde vært lekker i den turkis-fargen du bruker*smil*

    Forelsket meg rett og slett litt i den blomstrete puten og krakken! Og den blomstrete puten var lekker med den i pudder-rosa!
    Flinke du!*smil*
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Akkurat sånn krakk har jeg også, men min er kjedelig brun med et slitt, lite kledelig trekk på da :-( Kanskje på tide med en liten makeover, inspirerende innlegg som alltid!

    SvarSlett
  4. For et nydelig blomstrete stoff i den puta. Fin kontrast!

    SvarSlett
  5. Stilig lampa, og flott krakk :-)

    SvarSlett
  6. mm så fint med litt gult og litt varme!
    selv har jeg dilla på blått. men det sammen med sennepsgult funker jo og bra!

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!