lørdag 12. februar 2011

fine grafikkbilder

inspirasjonen er hentet fra Designe Sponge

7 kommentarer:

  1. Heisan tone
    Innom bloggen på vei mot loppekassa.
    Fine bilder, fint med hvite rammer og, blir ikke så hardt.
    Og så kan jeg ALLTID like Eamesstoler da!
    Sov godt om du rangler oppe enda og Haba Haba! Vi har sett på Grand Prix og husets favoritt vant.
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Fint! Og med Eamesstoler og fine alliumblomster i vase blir det enda bedre. :)

    SvarSlett
  3. Veldig fine trykk! Og selv om de er så forskjellige passer de likevel veldig godt sammen.

    SvarSlett
  4. Tøffe trykk! Lekkert det ser ut hos deg:-)
    Takk for koselig kommentar hos meg! Tenk, det ble finaleplass:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  5. hei tone!
    fine grafikkbilder
    &
    såååå kule stoler!
    ha den aller beste ♥ kveld!
    klemmeklem

    SvarSlett
  6. Hei hei søte deg!

    ...stas at du likte bildene mine-er jo ikke helt i orden i "heimen" ennå, men noen bilder blir det likevel..*smil*

    ..lekkert bilde du har her! Utrolig flotte de blomstene du har i vasen der-hva slags blomst er det? Utrolig flott! Lekkert med rammene med trykk også...*smil* og så er jeg jo bare forelsket i eames stolene!*kjempe smil*

    ...ønsker deg en flott valentineskveld videre!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. ...bare en liten påminnelse også...
    ...du fikk en award av meg inne hos meg for en stund tilbake...tenkte bare jeg skulle si i fra igjen, sånn tilfelle du ikke så det første gang...*smil*

    Klem fra meg igjen

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!