mandag 21. februar 2011

award


Vil starte denne dagen med en takk til de som sender meg en awardDet er veldig hyggelig:-)
Denne har jeg fått av de herlige guttene fra Trondheim som har bloggen:  Keiserens nye trær . De har en flott blogg med fine interiørbilder og god gjennomført stil fra et møblert hjem! De har alltid gode historier, med en god dose humor og selvironi. Er lett å like gutta i 4'de.
Jeg har også fått en award fra Lidyll(Tror det var en annen variant jeg fikk av deg, men håper du tilgir meg for å slå sammen disse:-) Lidyll sin blogg liker jeg kjempegodt. Hun appelerer til meg med fin layout, og treffer min stil med litt retro, rock og nostalgi. Hun er også generøs med å spre godord til andre som gjør bloggingen ekstra stas. Thanx.


Åtte fakta om meg selv:
Må alltid handle i samme matbutikk, ellers blir jeg veldig sliten av å lete. Jeg har også en lei uvane med å velge kurv med håndtak og ender opp som et pakkesel når jeg står i kassa.
 

Elsker 'bli ny' med Jan Thomas, men hater at ALLE - uten unntak skal gjøres sexy.
Er ingen kokk, en sånn stor kjøkkenmaskin kommer aldri på mitt lille kjøkken. Men er veldig glad i mat, flink til å spise hver 3 time - på klokka!
Er vanskelig å sette meg i bås, går typisk i Noa Noa klær og hører på hardcorepunk:-) Vil tro det er typisk for min allsidige interiørsmak også.
Trives altfor godt i mitt eget selskap. 
Leser aldri bøker.
Finnes ikke klisjéromantisk, trenger ikke roser på valentinerdagen. Når jeg tenker meg om så er det klisjéene jeg sliter med å gi meg hen til. kremt:-)
Har evnen til å glede meg over små ting. 

Som en regel skal man gi den videre til åtte andre - siden jeg har sendt de videre til mine favoritter før, gjør jeg det ikke igjen. 
Men jeg  ønsker å si at dere inspirerer meg alle sammen på hver deres måte! Og jeg elsker å være her inne - ja - er blitt glad i dere uten å kjenne dere, det går visst ann...
Mange bloggeklemmer fra Tone

1 kommentar:

  1. Åh, søte deg!
    Klart jeg tilgir deg *ler* hihi..utrolig hyggelige ting du skrev om meg da, og det er utrolig stas! Du er super!*smil*

    Og veldig spennende å lære deg litt bedre å kjenne gjennom "8-om deg selv" der!

    Du fortjener definitivt å hedres gjennom award, søte deg!

    Klem fra meg

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!