mandag 10. januar 2011

Min nye veggdekor

Muligens litt pessemistisk å vise trekkfugl i dagens innlegg da vi så vidt har rundet nyttår,
men det er iallefall det som er å vise av nyheter her hjemme enn så lenge.
Dette er fra gangen inn til vårt soverom i 2 etage.
Over sengen, er det et stort kvadrat malt i sort.
Det er veeeldig sort, så jeg har lenge grublet over hva jeg skal gjøre med den veggen.
Nå lurer jeg på om jeg skal fortsette trekkfugltemaet på denne sorte flaten, bare i hvite?
Jeg kan bruke arket klistremerkene satt på som sjablong og spraye med hvit! 
Var ikke det lurt?


4 kommentarer:

  1. Det var utrolig vakkert. Så stemningsfult ved sengen. Dyktige du!

    SvarSlett
  2. Åjo, det var kjempelurt!!! Nydelig var det. Klem.

    SvarSlett
  3. Synes disse var utrolig flotte!:) Lurt å bruke restene å spraye de hvite på veggen!:)Gleder meg til å se!:)Klem fra meg

    SvarSlett
  4. For en fin blogg du har!
    (Fant deg via Dill og dall og sånt).
    Henger meg med som følger jeg!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!