fredag 14. januar 2011

Kule Keith

Noen ganger tar disse mennene seg interiørmessige friheter.
Denne boken hadde plutselig en sentral plass i hyllen.
'J' har plutselig fått veldig dilla på denne mannen som er kjent fra en eller annen rockegruppe.
(tulla)
Han er blitt så fan at han har bestillt kopi av de smykkene han alltid bruker,
som denne ringen.Tro meg, han er en av de få som
kommer unna med å bruke slike smykker, heldigvis. 
Det var dagens lille avsporing.
Jeg syr og syr.
Så jeg har ingen ferdige stylede bilder å vise dere. Her er bare kaos!
Jeg ytret ønske til min tidligere arbeidsplass -
som i disse dager har oppussing-
at jeg trang ensfarget stoff til bakside på mine puteprosjekt.
(om de hadde noe de ikke skulle bruke)
Her skal det ikke kastes, her skal det gjenbrukes!
Fikk melding om at de hadde en pose klar til meg - JIPPI!






3 kommentarer:

  1. Hei hei frøken!

    hihi..*ler!* tøffe kith:) Ja, disse mennene ja...;) Ble noen stilige bilder av det da ihvertfall:)

    Lekre de vasene du hadde på nederste bilde til venstre der!:) Den ene (den lyseste) ser nesten ut til å være lillebroren til den store brune min;) Mønsteret ligner ihvertfall:)

    Ønsker deg en fortsatt fin dag og god helg, frøken!:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. jaja, går litt fort i svingene når det skrives her ser jeg...;) Selvfølgelig skulle det stå tøffe keith, ikke kith;) *ler*

    SvarSlett
  3. Vi var i Kongsberg i helgen! Er rett og slett litt imponert, det var både mange og bra butikker der. Var såvidt innom en bruktbutikk utenfor sentrum som selvsagt var stengt. Hadde lyst til å ta med flere ting som stod på utsiden i snøen, men man kan da ikke gjøre seg til kriminell, samlemani eller ei...
    Likte de vasene dine veldig godt, vanskelig å få tak på noen av størrelse i Trondhjem. :(
    Gleder meg til å se puter!

    Dekoratøren :)

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!